1. Level – pro začátečníky, kteří se ještě s hlavolamem nikdy nesetkali a pro štěňata. Hlavolamy v první úrovni obtížnosti se zpravidla zakládají na jednoduchém principu.
2. Level – pro středně pokročilé. Trochu obtížnější úroveň pro psy a kočky všech plemen a věku. Pokud si myslíte, že úroveň 1 je moc jednoduchá ale zároveň si nejste jistí, zda by váš mazlíček zvládl větší obtížnost, tak hlavolamy druhé úrovně jsou pro vás nejlepší volbou.
3. Level – pro pokročilé. Hlavolamy třetí úrovně obtížnosti se hodí i pro více akční pejsky a vyžadují dávku trpělivosti a neustálého opakování. Tyto hlavolamy mají zpravidla hned několik způsobů pohybu a druhů schovávaček pro pamlsky.
4. Level – pro ty nejzkušenější a nejchytřejší mazlíčky. Hlavolamy čtvrté úrovně mají několik způsobů pohybu a několik typů schovávaček pro pamlsky. Zároveň jsou některé tyto hlavolamy opatřeny nejrůznějšími zamykacími mechanismy. Váš mazlíček bude muset hlavolam čtvrté úrovně opravdu poznat a pravidelně trénovat. Je to výzva!
Pssst... Váš nákup vám doručíme zdarma přes výdejní místa Zásilkovna. Stačí jen nakoupit alespoň za 899 Kč a vybrat si libovolné výdejní místo.
Všechny možnosti doručeníVěříme ve vysokou kvalitu našich produktů a doufáme, že budete s nimi naprosto spokojeni. Nicméně, pokud by se něco přeci jen nepovedlo a budete potřebovat reklamovat nebo vrátit zboží, nebojte se nás kontaktovat. Jsme tu pro vás a rádi vám s tím pomůžeme. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě!
Zboží zakoupené přes náš e-shop www.woofney.cz můžete vrátit do 14 dnů.
Vyplňte formulář Odstoupení od kupní smlouvy a pošlete nám ho elektronicky na e-mail info@woofney.cz nebo poštou/kurýrem spolu se zbožím na adresu Woofney s.r.o., Ječná 1675/1, Hořovice 268 01. Na odstoupení od smlouvy máte 14 dnů ode dne převzetí zásilky. Pokud zboží budete posílat kurýrem, prosíme nahlsit telefonní číslo +420704155996.
V kompletním a nepoškozeném stavu, zboží musí být nové, aby mohlo udělat radost jinému kupujícímu. Bez prasklin, oděrek a nečistot vč. nepoškozeného krabicového balení bylo-li součástí zboží.
V případě, že zboží není odesláno v popsaném stavu výše, bude zboží považováno za poškozené. Škody vzniklé na zboží budou kompenzovány snížením vrácené kupní ceny.
Náklady, spojené s vrácením zboží si nese kupující sám.
Peníze vám vrátíme na účet uvedený ve formuláři do 14 dnů po obdržení vráceného zboží a dodržení podmínek pro vrácení zboží.
Pokud jste k nákupu dostali dárek, při odstoupení od kupní smlouvy jej máte povinnost vrátit. Nevrátíte-li dárek spolu se zbožím, bude o hodnotu dárku snížena platba, kterou vám budeme vracet.
Dle občanského zákoníku od kupní smlouvy nelze odstoupit v následujících případech:
Pokud zakoupené zboží vykazuje vady, nesplňuje vlastnosti, které jsou popsány v popisu výrobku nebo se poškodilo, máte právo jej reklamovat. Podmínky reklamace popisují Obchodní podmínky v odstavci 7. Práva z vadného plnění.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději do 24 měsíců ode dne převzetí. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.
Ano, bez dokladu nelze zboží reklamovat.
Vyplňte Formulář pro uplatnění reklamace a společně se zbožím, kopií faktury, vaší zpětnou adresou a případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vracení peněz pošlete na adresu Woofney s.r.o., Ječná 1675/1, Hořovice 268 01.
Do 3 dnů od přijetí reklamovaného zboží vám oznámíme, že jsme reklamaci přijali ke zpracování.
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.