Kompletní podmínky akce Výměna nevhodného dárku za poukaz

obchodní společností
Woofney s.r.o.
identifikační číslo: 14309815
DIČ: CZ14309815
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 363465
se sídlem Na Lucberku 263, Králův Dvůr, 267 01
provozovna Ječná 1675/1, Hořovice, 268 01
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.woofney.cz
telefonní kontakt: +420 704 155 996
e-mail: info@woofney.cz

I. Úvodní ustanovení

Tyto podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami smlouvy o poskytování služby „Výměna nevhodného dárku“ (dále jen „služba“), kdy na jedné straně je společnost Woofney s.r.o., identifikační číslo 14309815 se sídlem Na Lucberku 263, Králův Dvůr, 267 01, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 363465 (dále jen „Prodávající“) a na straně druhé je zákazník jakožto objednatel (dále jen „Zákazník“), přičemž tyto podmínky se uplatní na veškeré transakce týkající se této služby. Službu “Výměna nevhodného dárku za poukaz” aktivujete stísknutím na tlačítko “Koupit”. Služba je nabízená všem zákazníkům při odeslání objednávky od 1.11.2024 do 19.12.2024, a to za poplatek 1 Kč. Smlouva o poskytování služby je uzavřena v momentě, kdy je mezi prodávajícím a zákazníkem uzavřena kupní smlouva na vybraný výrobek.

II. Popis služby

Prodávající se zavazuje Zákazníkovi, že mu umožní vrácení výrobku zakoupeného od 1.11.2024 do 19.12.2024 bez udání důvodu do 31. 1. 2025, a to za podmínek uvedených níže, pokud o toto vrácení zákazník požádá, tj. využije službu ve stanovené lhůtě. Zákazník – spotřebitel může službu využít nejdříve po uplynutí 14denní zákonné lhůty k odstoupení od kupní smlouvy – v prvních 14 dnech od převzetí zboží může spotřebitel využít svého zákonného práva odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (více informací o odstoupení od smlouvy lze nalézt v článku VIII. Všeobecných obchodních podmínek společnosti Woofney s.r.o.).

III. Podmínky využití služby

Prodávající je povinen poskytnout službu, tedy poskytnout Zákazníkovi možnost vrácení zakoupeného výrobku bez udání důvodu do 31. 1. 2025, pouze pokud:

  • Zákazník neodstoupí od smlouvy na koupi výrobku, jehož se služba týká, před uplatněním služby;
  • Zákazník uplatní službu nejpozději 31. 1. 2025, a to k výrobku, na něž se služba vztahuje, a to buď osobně na adrese provozovny Prodávajícího nebo prostřednictvím pošty/přepravní společnosti (uplatní-li Zákazník službu prostřednictvím pošty/přepravní společnosti, je potřeba, aby nejpozději dne 31. 1. 2025 informace o uplatnění služby a výrobek dorazili na adresu Prodávajícího). Náklady na vracení zboží si nese Zákazník sám;
  • Zákazník nijak nepoškodí identifikační štítky výrobku, jehož se služba týká, ani jinak neoprávněně (mj. v rozporu s pravidly řádného používání výrobku stanovené jeho výrobcem) nebude s výrobkem manipulovat;
  • Zákazník prokáže nárok na službu originálem faktury obsahujícím příslušný výrobek a s ním související službu;
  • Zákazník předloží Prodávajícímu výrobek alespoň ve stavu „dobré“ (viz definice níže).

V případě, kdy Zákazník splní podmínky, za kterých může službu využít, a vrátí Prodávajícímu zboží, které bylo zakoupeno jako zcela nové, ve stavu původního (originálního) a neporušeného obalu včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, bude mu vrácena celá kupní cena zboží formou poukazu na další nákup na internetových stránkách www.woofney.cz dle těchto podmínek.

V případě, kdy Zákazník splní podmínky, za kterých může službu využít a vrátí Prodávajícímu zboží, které bylo zakoupeno jako zcela nové, ve stavu špatné nebo znehodnocené, pak zákazníkovi bude nabídnut pouze zpětný odběr zboží za sníženou cenu formou poukazu dle bodu VI. těchto podmínek, případně za 0,- Kč a převzetí zboží do ekologické likvidace.

Pokud Zákazník vrátí zboží, na které se nevztahují podmínky akce “Výměna nevhodného dárku za poukaz” (dle odstavce IV těchto podmínek), zpětný odběr ze strany Prodávajícího není u těchto produktů možný.

Definice stavů výrobků, jehož se služba týká:

Dobré

  • výrobek nenese známky používání
  • výrobek je včetně obalového materiálu, který může nést běžné známky rozbaleného zboží

Špatné

  • výrobek nese známky užívání
  • výrobek je nekompletní
  • výrobek je nadměrně opotřebovaný či nese známky poškození, které lze snadno opravit/vyčistit a po této opravě/vyčištění může plnit svou funkci v plném rozsahu

Znehodnocené

  • výrobek je poškozený a nemůže plnit svoji funkcí v plném rozsahu
  • výrobek je nekompletní a nelze ho proto plně používat

IV. Čeho se služba netýká

Nelze vrátit:

  • hygienické potřeby (zubní pasty, čistící polštářky aj.);
  • léčivé přípravky (produkty typu Foresto, šampóny aj.);
  • krmivo (pytle granulí, konzervy aj.);
  • pamlsky (sáčky s pamlsky typu Carnilove, Brit, Profine, sušené pamlsky aj.);
  • a další produkty podléhající rychlé zkáze nebo produkty citlivé na podmínky uskladnění (teplota, sluneční svit aj.).

V. Vrácení výrobku

Zákazník bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi Prodávajícím a Zákazníkem uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva odstoupit od kupní smlouvy, nebo k využití služby, darovací smlouva pozbývá účinnosti a Zákazník je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté fyzické dárky. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení zákazníka. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má Prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny. V případě odstoupení od darovací smlouvy nezaniká smlouva kupní a smlouvy jsou posuzovány z tohoto hlediska samostatně.

VI. Vrácení ceny výrobku formou poukazu

V případě, kdy Zákazník splní veškeré podmínky služby pro vrácení výrobku, Prodávající vrátí bez zbytečného odkladu po splnění podmínek služby Zákazníkovi kupní cenu výrobku ve formě poukazu k nákupu zboží na internetové stránce www.woofney.cz. Tento poukaz není směnitelný za peníze.

Pokud Zákazník vrátí zboží, na jehož nákup použil poukaz, Prodávající mu vrátí kupní cenu zboží opět ve formě poukazu k nákupu zboží na internetové stránce www.woofney.cz. Ani tento poukaz není směnitelný za peníze. Doba platnosti poukazu je do 28. 02. 2025. Platnost poukazu nelze prodloužit a po nevyužití poukaz propadá.

Hodnotu poukazu lze vyčerpat pouze jednorázovým nákupem. V případě, že hodnota zakoupeného zboží bude nižší než hodnota poukazu, Prodávající Zákazníkovi nevrací žádné peníze.

VII. Závěrečné ustanovení

Platnosti a účinnosti nabývají podmínky 24. 9. 2024, přičemž specifikace této služby je k dispozici na webových stránkách www.woofney.cz.

V Králově Dvoře, dne 24. 9. 2024.

Woofney s.r.o.