1. Level – pro začátečníky, kteří se ještě s hlavolamem nikdy nesetkali a pro štěňata. Hlavolamy v první úrovni obtížnosti se zpravidla zakládají na jednoduchém principu.
2. Level – pro středně pokročilé. Trochu obtížnější úroveň pro psy a kočky všech plemen a věku. Pokud si myslíte, že úroveň 1 je moc jednoduchá ale zároveň si nejste jistí, zda by váš mazlíček zvládl větší obtížnost, tak hlavolamy druhé úrovně jsou pro vás nejlepší volbou.
3. Level – pro pokročilé. Hlavolamy třetí úrovně obtížnosti se hodí i pro více akční pejsky a vyžadují dávku trpělivosti a neustálého opakování. Tyto hlavolamy mají zpravidla hned několik způsobů pohybu a druhů schovávaček pro pamlsky.
4. Level – pro ty nejzkušenější a nejchytřejší mazlíčky. Hlavolamy čtvrté úrovně mají několik způsobů pohybu a několik typů schovávaček pro pamlsky. Zároveň jsou některé tyto hlavolamy opatřeny nejrůznějšími zamykacími mechanismy. Váš mazlíček bude muset hlavolam čtvrté úrovně opravdu poznat a pravidelně trénovat. Je to výzva!
Pssst... Váš nákup vám doručíme zdarma přes výdejní místa Zásilkovna. Stačí jen nakoupit alespoň za 1300 Kč a vybrat si libovolné výdejní místo.
Všechny možnosti doručeníPište nám kdykoliv
Odpovídáme rychle
Zde můžete najít odpověď na váš dotaz
Občas se něco pokazí nebo produkty, které koupíme nesplňují vaše očekávání. I když to Woofney moc mrzí, chápe to! Zboží nám můžete vrátit v následujících případech:
Nepoužité zboží v originálním balení zakoupené na Woofney.cz nám můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů.
DetailyŽádost o reklamaci musí být podána do 24 měsíců. Reklamaci je nutné uplatnit neprodleně, aby se závada nerozšiřovala a nevedlo to k zamítnutí reklamace.
Detaily
Podívejte se, jakými způsoby si na Woofney můžete nechat nákup doručit a jak za nákup můžete zaplatit.
Doprava zdarma od 1300 Kč přes Zásilkovnu výdejní místa (do 5 kg).
Stav skladové dostupnosti:
Odesíláme následující pracovní den
U vás
do 1-2 dnů
Toto zboží momentálně není skladem, ale je na cestě od dodavatele. Máme předpokládané datum naskladnění. Zboží si můžete objednat a my vám jej zašleme, jakmile k nám dorazí.
Toto zboží momentálně není skladem. Zboží si ale můžete objednat a my vám dáme vědět předpokládané datum, kdy vám zboží doručíme.
Toto zboží není skladem a nelze jej aktuálně objednat.
* Platí pro objednávky u kterých je veškeré objednané zboží skladem. Doručení do druhého dne platí pro Zásilkovnu výdejní místa a PPL doručení na adresu nebo do výdejního místa. Expedice a doručování objednávek probíhá v pracovní dny není-li uvedeno jinak.
Rozhodli jsme se jít proti proudu a přispět k udržitelnosti naší planety. Jak to děláme? Každý den se snažíme najít nové způsoby, jak zmenšit náš ekologický otisk, a teď jsme našli způsob, jak dát obalům druhou šanci!
Naši dodavatelé nám poskytují spoustu zboží v obalových materiálech, které by jinak skončili jako odpad. Místo toho jsme se rozhodli tyto obaly znovu využít a balit do nich vaše nákupy. Tímto krokem nejenže šetříme nové obalové materiály, ale také aktivně snižujeme množství odpadu.
A ano, i když váš nákup nemusí být zabalený jako umělecké dílo, můžeme vám zaručit, že je zabalený s největší péčí s ohledem na bezpečnost pro samotné zboží. Naší prioritou je zajistit, aby vám objednané produkty dorazily v perfektním stavu, a to bez ohledu na to, jak vypadá obal.
S vaší pomocí můžeme dosáhnout ještě většího úspěchu! Každý váš nákup u nás představuje krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Společně můžeme snížit ekologický dopad a udělat něco dobrého pro naši planetu.
Děkujeme, že jste s námi!
tým Woofney
Někdy se může stát, že se netrefíte do vkusu mazlíčka nebo zkrátka vyberete něco co už doma mazlíček dávno má. Nevhodný dárek od Woofney.cz můžete vyměnit až do 31. 1. 2025 zdarma za poukaz na další nákup.
Pokud provedete nákup v tomto období a přidáte si službu do košíku máte nárok na výměnu nevhodného dárku.
Pokud se dárek nelíbí, pošlete nám ho zpět s vyplněným formulářem pro výměnu nevhodného dárku za poukaz.
PDF formulářPokud zboží které vracíte je nepoškozené, nepoužívané a v originálním balení, za zboží vám pošleme poukaz na další nákup.
Poukaz lze uplatnit v nákupním košíku na Woofney.cz. Platnost poukazu je do 28. 2. 2025.
Celé znění podmínek službyZískejte možnost vrátit zboží nejen v zákonné 14denní lhůtě, ale pohodlně až do 60 dnů.
Vyberte si produkt a k němu zvolte službu Možnost vrácení zboží do 60 dnů.
Služba se automaticky aktivuje uhrazením objednávky. Služba je platná od data doručení objednávky. Na vrácení zboží máte 60 dnů.
Pokud vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit ve lhůtě 60 dní ve stavu nepoškozeném, nepoužívaném a v originálním balení. Při vrácení zboží postupujte dle obecných pokynů pro vrácení zboží zde.
Získejte možnost vrátit zboží nejen v zákonné 14denní lhůtě, ale pohodlně až do 90 dnů.
Vyberte si produkt a k němu zvolte službu Možnost vrácení zboží do 90 dnů.
Služba se automaticky aktivuje uhrazením objednávky. Služba je platná od data doručení objednávky. Na vrácení zboží máte 90 dnů.
Pokud vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit ve lhůtě 90 dní ve stavu nepoškozeném, nepoužívaném a v originálním balení. Při vrácení zboží postupujte dle obecných pokynů pro vrácení zboží zde.
Pokud dojde během přepravy k poškození nebo ztrátě zásilky, okamžitě Vám zdarma zašleme nové zboží, aniž byste museli čekat na vyřízení reklamace s dopravcem.
Přidejte službu do košíku a dokončete objednávku.
Služba se automaticky aktivuje uhrazením objednávky. Služba je platná po celou dobu doručování zásilky.
Pokud dojde ke ztrátě zásilky nebo dorazí poškozené zboží, okamžitě vám zašleme nové (pokud je skladem), aniž byste museli čekat na vyřízení reklamace u dopravce. V případě, že zboží skladem není, nabídneme vám alternativu nebo okamžité vrácení peněz – vše bez zbytečných průtahů.
Jakmile přijmeme zboží od vás zpět na sklad, proběhne expresní kontrola zboží a reklamaci vyřizujeme v řádu 1-7 dnů včetně vrácení peněz oproti zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Vyberte si produkt a k němu zvolte službu Expresní vyřízení reklamace.
Služba se automaticky aktivuje uhrazením objednávky. Služba je platná po celou zárůční dobu na zboží.
Pokud zboží reklamujete postupujte dle obecných pokynů zde. Díky zakoupené službě Expresní vyřízení reklamace budeme váš případ prioritizovat a vyřízení proběhne ve zrychleném reklamačním řízení a to v době od 1 do maximálně 7 dnů oproti zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Vaše příspěvky pečlivě shromažďujeme a dvakrát do roka vyrážíme do útulků, kde osobně předáváme pamlsky a šíříme radost mezi pejsky, kteří na nový domov stále čekají. Pro mnoho z nich je to vzácná chvíle radosti a péče, kterou možná dlouho nezažili. Kromě toho, co rozdáme, věnujeme zbytek do zásob útulku, aby pejskům nechyběla odměna ani v následujících měsících. Každý příspěvek má smysl a pomáhá zlepšit jejich životy. Děkujeme, že jim pomáháte prožít šťastnější dny!
Chcete udělat radost tomu, kdo s láskou a precizností zabalil vaši objednávku? Stačí mu poslat příspěvek na kafíčko – energii bude potřebovat. A kdo ví, možná vám přibalí i extra úsměv (nebo bublinkovou fólii navíc)! Každý šálek kávy z něj udělá balicího šampiona, díky kterému váš balíček dorazí v perfektním stavu.
Stačí utratit na Woofney.cz 5 000 Kč za posledních 12 měsíců a výhodnější MAX ceny jsou Vaše! A pokud bude útrata 10 tisíc korun, získáte přístup k MAX kupónům se slevami až 50%.
Nejlepší věrnostní program pro milovníky domácích mazlíčků.
Vše o Woofney MAX Aktuální MAX kupóny Přihlásit/Registrovat1.1. Vyplněním registračního formuláře a souhlasem s Provozními podmínkami, souhlasí registrující se uživatel (dále jen ‘uživatel’) s podmínkami provizního systému www.woofney.cz v plném rozsahu a uzavírá tímto dohodu o spolupráci s provozovatelem, kterým je právnická osoba Aylindo s.r.o. se sídlem Na Lucberku 263, Králův Dvůr, 267 01, identifikační číslo: 11776056, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 354404 (dále jen ‘provozovatel”).
1.2. Provozovatel má bez předchozího oznámení právo tyto podmínky změnit. O změně bude informovat registrované uživatele emailem. Změněné podmínky jsou považovány za dohodnuté od okamžiku jejich zveřejnění.
1.3. Pokud uživatel s nejnovější verzí podmínek nesouhlasí, je povinen účast ukončit a to zasláním e-mailu provozovateli na info@woofney.cz s žádostí o ukončení spolupráce.
1.4. Uživatel prohlašuje, že při registraci poskytnuté pravdivé údaje k jeho osobě a adrese a potvrzuje, že je buď podnikatelem s platným živnostenským oprávněním, kterému bylo přiděleno IČO, nebo je právnickou osobou registrovanou v České republice.
1.5. Uživatel umístí na své webové stránky reklamu (bannery, textové odkazy aj.) nebo uživatel využije formu tištěné propagace (letáky, brožury, vizitky, vouchery aj.). Podklady pro propagaci uživatel obdrží od provozovatele nebo použije své vlastní po schválení provozovatele.
1.6. Provozovatel poskytne uživateli slevové kupóny nebo letáky se slevovým kupónem, které uživatel má právo umístit v místě svého podnikání (v psí školce, na veterině atd).
1.7. Provozovatel se zavazuje vyplatit uživateli provizi z každého zaplaceného a nezrušeného obchodu (ochranná lhůta 3 týdny po předání zboží zákazníkovi), který bude proveden návštěvníkem, který vloží kupón uživatelé při odeslání objednávky, což provozovatel identifikuje podle unikátního čísla kupónu vydaného uživateli.
2.1. Nárok na provizi uživateli vzniká, když návštěvník uplatní unikátní slevový kupón uživatele při koupi zboží na www.pamlskovače.cz. Samotná provize je uživateli připsána až ve chvíli, kdy bude zboží objednané tímto zákazníkem uhrazeno na účet provozovatele a zároveň uplynula ochranná lhůta pro vrácení objednávky v délce 3 týdnů.
2.2. Výše provize za zprostředkování obchodů internetových obchodů www.woofney.cz je:
Pokud je uživatel úspěšný je možné se domluvit na vyšší provizi (až 10%) dle individuální domluvy.
2.3. Provize se počítá z celkové ceny zrealizované objednávky bez DPH a nezahrnuje se do ní poštovné.
2.4. Po překročení minimální částky k vyplacení 1.000 Kč (případně jiné partnerem určené) provize bude vyplacena uživateli do 15.dne následujícího měsíce. Před odesláním provizi provozovatel bude kontaktovat uživatele a poskytne mu aktuální vyúčtování. Za účelem úhrady provize je uživatel povinen vystavit na provizi před jejím vyplacením fakturu.
2.5. Provozovatel neumožňuje uživateli přístup do systému, kde si může zkontrolovat výši provize a stavy objednávek. Pokud by uživatel chtěl dostat vyúčtování nebo jinou informaci o objednávkách musí provozovatele kontaktovat prostřednictvím e-mailu na info@woofney.cz.
2.6. Za nezaplacené, zákazníkem stornované objednávky nebo za vrácené zboží ve lhůtě 3 týdnů se provize nevyplácí.
3.1. Uživatel se zavazuje provozovat internetové stránky, na nichž bude umístěna reklama na internetový obchody www.woofney.cz v souladu s platnou právní úpravou a příslušnými společenskými standardy. Uživatel prohlašuje, že je jedinou osobou, která je oprávněna provozovat internetové stránky, na nichž je umístěna reklama na internetové obchody zapojené v provizním systému www.woofney.cz a vlastní všechna potřebná oprávnění nebo licence vztahující se k obsahu a podobě těchto internetových stránek. Uživatel je sám zodpovědný za obsah a odkazy na svých stránkách.
3.2. Uživatel souhlasí s archivací jím poskytnutých osobních údajů, které budou využity jen v souvislosti s provozem v provizního systému www.woofney.cz a souhlasí se zasíláním obchodních sdělení provozovatele.
3.3. Přísně zakázáno je zasílání nekalé reklamy (spamu) prostřednictvím diskusních skupin, e-mailových zpráv, SMS, faxu nebo pošty jakožto i ostatních telekomunikačních prostředků. Uživatel se zavazuje, že jeho internetová stránka neobsahuje žádný materiál nebo odkaz na něj, který je nezákonný, poškozuje autorská práva, práva k ochranným známkám a patentům, obchodním jménům a právům souvisejícím. Uživatel je povinen nepodniknout nic, co by poškozovalo dobré jméno provozovatele.
3.4. Pokud se provozovatel dozví o protiprávním jednání uživatele, dovoluje uživatel provozovateli vydání všech jeho uvedených osobních údajů příslušným vyšetřovacím orgánům.
4.1. Tato dohoda se uzavírá na dobu neurčitou.
4.2. Provozovatel provizního systému www.woofney.cz je oprávněn od dohody odstoupit okamžitě v případě, že uživatel poruší některou z povinností uvedených v této dohodě.
4.3. Tato dohoda obsahuje veškerá ujednání smluvních stran ohledně předmětu smlouvy. Vedlejší ústní dohody nebyly uzavřeny. Změny nebo doplňky této smlouvy jsou účinné pouze tehdy, pokud byly přijaty v písemné podobě.
4.4. Vypovězení této dohody uživatelem i provozovatelem je možné kdykoliv a bez uvedení důvodů.
5.1. Provozovatel je oprávněn kdykoliv zastavit nebo omezit zobrazování reklamy umístěné na internetové stránce uživatele a dále je oprávněn kdykoli změnit obsah a podobu této reklamy.
5.2. Provozovatel neodpovídá za škodu způsobenou selháním, chybou nebo výpadkem on-line systému a internetové sítě. Provozovatel dále neodpovídá za škodu způsobenou činností nebo nečinností třetích osob.
5.3. Tyto VOP provizního systému jsou platné a účinné od 6.9.2021.