1. Level – pro začátečníky, kteří se ještě s hlavolamem nikdy nesetkali a pro štěňata. Hlavolamy v první úrovni obtížnosti se zpravidla zakládají na jednoduchém principu.
2. Level – pro středně pokročilé. Trochu obtížnější úroveň pro psy a kočky všech plemen a věku. Pokud si myslíte, že úroveň 1 je moc jednoduchá ale zároveň si nejste jistí, zda by váš mazlíček zvládl větší obtížnost, tak hlavolamy druhé úrovně jsou pro vás nejlepší volbou.
3. Level – pro pokročilé. Hlavolamy třetí úrovně obtížnosti se hodí i pro více akční pejsky a vyžadují dávku trpělivosti a neustálého opakování. Tyto hlavolamy mají zpravidla hned několik způsobů pohybu a druhů schovávaček pro pamlsky.
4. Level – pro ty nejzkušenější a nejchytřejší mazlíčky. Hlavolamy čtvrté úrovně mají několik způsobů pohybu a několik typů schovávaček pro pamlsky. Zároveň jsou některé tyto hlavolamy opatřeny nejrůznějšími zamykacími mechanismy. Váš mazlíček bude muset hlavolam čtvrté úrovně opravdu poznat a pravidelně trénovat. Je to výzva!
Pssst... Váš nákup vám doručíme zdarma přes výdejní místa Zásilkovna. Stačí jen nakoupit alespoň za 1300 Kč a vybrat si libovolné výdejní místo.
Všechny možnosti doručeníPište nám kdykoliv
Odpovídáme rychle
Zde můžete najít odpověď na váš dotaz
Občas se něco pokazí nebo produkty, které koupíme nesplňují vaše očekávání. I když to Woofney moc mrzí, chápe to! Zboží nám můžete vrátit v následujících případech:
Nepoužité zboží v originálním balení zakoupené na Woofney.cz nám můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů.
DetailyŽádost o reklamaci musí být podána do 24 měsíců. Reklamaci je nutné uplatnit neprodleně, aby se závada nerozšiřovala a nevedlo to k zamítnutí reklamace.
Detaily
Podívejte se, jakými způsoby si na Woofney můžete nechat nákup doručit a jak za nákup můžete zaplatit.
Doprava zdarma od 1300 Kč přes Zásilkovnu výdejní místa (do 5 kg).
Stav skladové dostupnosti:
Odesíláme následující pracovní den
U vás
do 1-2 dnů
Toto zboží momentálně není skladem, ale je na cestě od dodavatele. Máme předpokládané datum naskladnění. Zboží si můžete objednat a my vám jej zašleme, jakmile k nám dorazí.
Toto zboží momentálně není skladem. Zboží si ale můžete objednat a my vám dáme vědět předpokládané datum, kdy vám zboží doručíme.
Toto zboží není skladem a nelze jej aktuálně objednat.
* Platí pro objednávky u kterých je veškeré objednané zboží skladem. Doručení do druhého dne platí pro Zásilkovnu výdejní místa a PPL doručení na adresu nebo do výdejního místa. Expedice a doručování objednávek probíhá v pracovní dny není-li uvedeno jinak.
Rozhodli jsme se jít proti proudu a přispět k udržitelnosti naší planety. Jak to děláme? Každý den se snažíme najít nové způsoby, jak zmenšit náš ekologický otisk, a teď jsme našli způsob, jak dát obalům druhou šanci!
Naši dodavatelé nám poskytují spoustu zboží v obalových materiálech, které by jinak skončili jako odpad. Místo toho jsme se rozhodli tyto obaly znovu využít a balit do nich vaše nákupy. Tímto krokem nejenže šetříme nové obalové materiály, ale také aktivně snižujeme množství odpadu.
A ano, i když váš nákup nemusí být zabalený jako umělecké dílo, můžeme vám zaručit, že je zabalený s největší péčí s ohledem na bezpečnost pro samotné zboží. Naší prioritou je zajistit, aby vám objednané produkty dorazily v perfektním stavu, a to bez ohledu na to, jak vypadá obal.
S vaší pomocí můžeme dosáhnout ještě většího úspěchu! Každý váš nákup u nás představuje krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Společně můžeme snížit ekologický dopad a udělat něco dobrého pro naši planetu.
Děkujeme, že jste s námi!
tým Woofney
Někdy se může stát, že se netrefíte do vkusu mazlíčka nebo zkrátka vyberete něco co už doma mazlíček dávno má. Nevhodný dárek od Woofney.cz můžete vyměnit až do 31. 1. 2025 zdarma za poukaz na další nákup.
Pokud provedete nákup v tomto období a přidáte si službu do košíku máte nárok na výměnu nevhodného dárku.
Pokud se dárek nelíbí, pošlete nám ho zpět s vyplněným formulářem pro výměnu nevhodného dárku za poukaz.
PDF formulářPokud zboží které vracíte je nepoškozené, nepoužívané a v originálním balení, za zboží vám pošleme poukaz na další nákup.
Poukaz lze uplatnit v nákupním košíku na Woofney.cz. Platnost poukazu je do 28. 2. 2025.
Celé znění podmínek službyZískejte možnost vrátit zboží nejen v zákonné 14denní lhůtě, ale pohodlně až do 60 dnů.
Vyberte si produkt a k němu zvolte službu Možnost vrácení zboží do 60 dnů.
Služba se automaticky aktivuje uhrazením objednávky. Služba je platná od data doručení objednávky. Na vrácení zboží máte 60 dnů.
Pokud vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit ve lhůtě 60 dní ve stavu nepoškozeném, nepoužívaném a v originálním balení. Při vrácení zboží postupujte dle obecných pokynů pro vrácení zboží zde.
Získejte možnost vrátit zboží nejen v zákonné 14denní lhůtě, ale pohodlně až do 90 dnů.
Vyberte si produkt a k němu zvolte službu Možnost vrácení zboží do 90 dnů.
Služba se automaticky aktivuje uhrazením objednávky. Služba je platná od data doručení objednávky. Na vrácení zboží máte 90 dnů.
Pokud vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit ve lhůtě 90 dní ve stavu nepoškozeném, nepoužívaném a v originálním balení. Při vrácení zboží postupujte dle obecných pokynů pro vrácení zboží zde.
Pokud dojde během přepravy k poškození nebo ztrátě zásilky, okamžitě Vám zdarma zašleme nové zboží, aniž byste museli čekat na vyřízení reklamace s dopravcem.
Přidejte službu do košíku a dokončete objednávku.
Služba se automaticky aktivuje uhrazením objednávky. Služba je platná po celou dobu doručování zásilky.
Pokud dojde ke ztrátě zásilky nebo dorazí poškozené zboží, okamžitě vám zašleme nové (pokud je skladem), aniž byste museli čekat na vyřízení reklamace u dopravce. V případě, že zboží skladem není, nabídneme vám alternativu nebo okamžité vrácení peněz – vše bez zbytečných průtahů.
Jakmile přijmeme zboží od vás zpět na sklad, proběhne expresní kontrola zboží a reklamaci vyřizujeme v řádu 1-7 dnů včetně vrácení peněz oproti zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Vyberte si produkt a k němu zvolte službu Expresní vyřízení reklamace.
Služba se automaticky aktivuje uhrazením objednávky. Služba je platná po celou zárůční dobu na zboží.
Pokud zboží reklamujete postupujte dle obecných pokynů zde. Díky zakoupené službě Expresní vyřízení reklamace budeme váš případ prioritizovat a vyřízení proběhne ve zrychleném reklamačním řízení a to v době od 1 do maximálně 7 dnů oproti zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Vaše příspěvky pečlivě shromažďujeme a dvakrát do roka vyrážíme do útulků, kde osobně předáváme pamlsky a šíříme radost mezi pejsky, kteří na nový domov stále čekají. Pro mnoho z nich je to vzácná chvíle radosti a péče, kterou možná dlouho nezažili. Kromě toho, co rozdáme, věnujeme zbytek do zásob útulku, aby pejskům nechyběla odměna ani v následujících měsících. Každý příspěvek má smysl a pomáhá zlepšit jejich životy. Děkujeme, že jim pomáháte prožít šťastnější dny!
Chcete udělat radost tomu, kdo s láskou a precizností zabalil vaši objednávku? Stačí mu poslat příspěvek na kafíčko – energii bude potřebovat. A kdo ví, možná vám přibalí i extra úsměv (nebo bublinkovou fólii navíc)! Každý šálek kávy z něj udělá balicího šampiona, díky kterému váš balíček dorazí v perfektním stavu.
Stačí utratit na Woofney.cz 5 000 Kč za posledních 12 měsíců a výhodnější MAX ceny jsou Vaše! A pokud bude útrata 10 tisíc korun, získáte přístup k MAX kupónům se slevami až 50%.
Nejlepší věrnostní program pro milovníky domácích mazlíčků.
Vše o Woofney MAX Aktuální MAX kupóny Přihlásit/Registrovatobchodní společností
Woofney s.r.o.
identifikační číslo: 14309815
DIČ: CZ14309815
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 363465
se sídlem Na Lucberku 263, Králův Dvůr, 267 01
provozovna Ječná 1675/1, Hořovice, 268 01
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.woofney.cz
telefonní kontakt: +420 704 155 996
e-mail: info@woofney.cz
Tento dokument obsahuje kompletní pravidla věrnostního programu Woofney Max internetového obchodu www.woofney.cz (dále jen „Woofney Max“). Provozovatelem Woofney Max je společnost Woofney s r. o., identifikační číslo 14309815 se sídlem Na Lucberku 263, Králův Dvůr, 267 01, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 363465 (dále jen „provozovatel“)
Woofney Max umožňuje využití speciálních služeb a uplatnění zvýhodněných cen na nákup vybraných produktů v našem internetovém obchodě.
1.1. Každý registrovaný zákazník je zařazen do věrnostního programu Woofney Max.
1.2. Každý zákazník se může do Woofney Max registrovat pouze jednou a není možné registraci jakkoliv dál šířit dalším osobám. V opačném případě si Provozovatel vyhrazuje právo na vyloučení účastníka z programu.
1.3. Registrovaný zákazník získává slevu (MAX cena) za podmínek, že celková hodnota dokončených objednávek za posledních 12 měsíců převyšuje 5 000 Kč.
1.4. Pokud je celková hodnota dokončených objednávek za posledních 12 měsíců větší, než 10 000 Kč, zákazník získává přístup k MAX kuponům.
1.5. Zvýhodněné ceny konkrétních produktů uvidíte po přihlášení ke svému účtu.
1.6. Provozovatel je oprávněn Účastníkovi kdykoli Woofney Max program zrušit a deaktivovat účet, a to i bez udání důvodu.
1.7. V rámci Woofney Max programu nabízí Provozovatel co nejatraktivnější ceny na zboží, jaké může. Negarantuje však nejnižší ceny zboží na trhu.
1.8. Woofney Max program není možné kombinovat s dalšími marketingovými a slevovými akcemi, pokud není uvedeno jinak.
2.1 Zákaznickou slevu uplatíte na celou nabídku na www.woofney.cz pro vašeho domácího mazlíčka mimo produkty, které jsou z tohoto programu vyřazené (viz čl. III). Nabídka produktů za zvýhodněnou cenu se může v čase měnit.
3.1 Slevu nelze uplatnit při nákupu antiparazitik, výhodných setů nebo již zlevněného zboží a dárkových poukazů.
4.1. Pokud zákazník splňuje podmínky v čl. 1.3 nebo 1.4, slevu na nákup dle podmínek v čl. II a III. zákazník uvidí na detailu produktu hned po přihlášení ke svému uživatelskému účtu. Zvýhodněná cena je označena logem „Max cena“.
4.2. 30 dní na odstoupení od kupní smlouvy – zákazník automaticky získává nárok na odstoupení od smlouvy v prodloužené lhůtě 30 dnů, místo klasických 14ti. Na odstoupení od smlouvy platí obecná pravidla Provozovatelé dle aktuálních obchodních podmínek.
4.3. Snadná výměna – členové programu Woofney Max získávají přístup k on-line formuláři pro podání on-line žádosti na výměnu, vracení a reklamaci zboží.
4.4. Rychlé vyřízení reklamace – pro členy programu Woofney Max nabízíme vyřízení reklamace do 7 dnů od přijetí zboží (místo klasických 30 dnů).
4.5. Narozeninová sleva – členové programu Woofney Max mají možnost uložit datum narození svého mazlíčka a každý rok obdrží kupón na slevu ve výši 10%. Datum narození nelze upravovat, upravit datum lze maximálně jednou ročně prostřednictvím kontaktování podpory Woofney na info@woofney.cz.
4.6. Kredity za nákup – za každý nákup registrovaný uživatel Woofney Max získává kredity, které lze uplatnit na vybrané produkty.
5.1. Registrovaným chovatelským stanicím a útulkům pro opuštěná zvířata nabízíme slevu 7 % (dle podmínek bodu II. a III.).
5.2. Pro ověření a následné nastavení chovatelské slevy, se prosím registrujte na strance: woofney.cz/max/chovatelé nebo kontaktujte nás na e-mail info@woofney. Je nutné doložit vlastnictví chovatelské stanice. Registrace je schvalována ručně a trvá maximálně 3 dnů.
5.3. Tato sleva není nárokovatelná a může být ze strany obchodu odmítnuta bez udání důvodů.
5.4. Pro získání individuální nabídky a dalších informací nás prosím kontaktujte na info@woofney.cz.
6.1 Věrnostní program začíná prvním dokončeným a uhrazeným nákupem.
6.2 Z důvodu započítávání pouze uhrazených objednávek může trvat nastavení nové zákaznické slevy až 14 dní od poslední objednávky evidované pod vaším účtem.
6.3 Zákaznická sleva bude zrušena či snížena, pokud za posledních 12 měsíců zákazník neučiní nákup v hodnotě minimálně 5 000 Kč u MAX ceny a v hodnotě minimálně 10 000 Kč u MAX kuponů.
6.4 Společnost Woofney s.r.o. si vyhrazuje právo měnit podmínky pro slevy, či platnost slev ukončit. Dále si vyhrazuje právo ve zvláštních případech nepřidělit slevu bez udání důvodů.
V Králově Dvoře, dne 1. 4. 2024.
Woofney s.r.o.