Časté otázky

Zdravíme vás, kamarádi, vítejte na naší stránce často kladených otázek. Chápeme, že při výběru chovatelských potřeb mohou vzniknout otázky a nejasnosti – proto jsme pro vás připravili tuto rubriku. Pokud však na vaši otázku nenajdete odpověď, neváhejte nás kontaktovat – rádi vám pomůžeme.

No jasně! Nákup vám pošleme zdarma přes Zásilkovnu na výdejní místo, když objednáte alespoň za 899 Kč. Při osobním odběru na naší pobočce Hořovice také nic neplatíte.

No jasně! Rádi vám váš nákup pro vašeho mazlíčka pošleme na dobírku. Počítejte ale jen s tím, že je tu zde menší poplatek navíc. Odvíjí se to dle dopravce a pohybuje se kolem 25-35 Kč.

No jasně! Nakoupené zboží můžete ve lhůtě 14 dnů vrátit. Nepoužité zboží v kompletním balení nám pošlete zpět na adresu: Woofney s.r.o., Na Lucberku 263, Králův Dvůr 267 01 Česká Republika. Společně se zbožím nám pošlete vyplněný formulát pro odstoupení od smlouvy. Formulář nám můžete poslat také elektronicky na email info@woofney.cz.

Za nákup na Woofney.cz můžete zaplatit online platební kartou, rychlým bankovním převodem online nebo klasickým bankovním převodem – platební informace obdržíte po odeslání objednávky. Nákup si můžete nechat poslat také na dobírku.

Woofney je jako blesk! Naprostou většinu objednávek – pokud je zboží skladem – odesíláme následující pracovní den. Rychlost doručení objednávky už potom záleží na tom, jak si dopravce pospíší. Většinou to bývá mezi 1 – 2 pracovními dny.

Ano, svůj nákup si můžete bezplatně vyzvednout na naší pobočce Hořovice. Nákup si můžete nechat poslat také na výdejní místa Zásilkovny, PPL, GLS či Balíkovny.